torsdag 15 oktober 2009

Jag har nog aldrig varit så lycklig som jag är nu. Jag trivs med allt. Hur bra som helst.

Denhär dagen lär ju rulla på också. Lugnt som tusan på jobbet. Jag och Tove åker och tränar på lunchen. Efter jobbet är det bara att rulla hemåt och sedan byta kläder, fräscha upp sig och åka till Pernilla. Sitta och tjejsnacka lite innan vi beger oss ner på stan till Folkets hus och ska se Pablo fransisco.(En världskänd ståupp-komiker). Läste i tidingen igår att han fått sjukt bra betyg osv så jag ser verkligen fram emot det. Sen har jag inte träffat Pernilla på evigheter känns det som så det ska bli underbart roligt som det alltid är :).

Sen ser jag verkligen fram emot en fullständigt lugn helg. Ettårskalas på fredag och sen bara ta det lugnt och försöka att inte bli sjuk :). Jag bryter ihop om jag blivit smittad av min lilla sjukling där hemma, för han har iiiinte mått bra alls. Typ flunsan sa mamma. Jag bönar och ber att jag inte åker på det men jag har ju klarat mig än så länge så det ser ju hyffsat bra ut.! *pepparpeppar*.

Näe, sätta igång med pysselgörat och peppa upp mig inför träningen!

Ciao.

Inga kommentarer: