fredag 9 oktober 2009

Jag måste bara klargöra en sak. Jag har alltså inte köpt en bil just nu. Men jag har fått låna den eventuella bilen i två veckor föratt liksom "känna efter". Efter det ska jag bestämma mig!.

Annars känner jag att dethär är en sånhär dag där jag stör mig på allt! Även fast jag hade en sjukligt mysig kväll med Moa igår. Såg Twilight och drack lite vin. Jag va och handlade skor och annat tjaffs med Vicky och Per också. Men det är små detaljer som jag stör mig på. Speciellt en kanske. Fruktansvärt barnslig men inget jag kan rå för. Min dröm inatt är det nog som fick fram irritationen. Drömmen var underbar, men varför blir man då irriterad när man vaknar?!.

Aja, hursomhelst. Det är fredag idag. Får se om jag åker och tränar efter jobbet eller åker med Vicky och shoppar. Jävligt svårt val! Träningen är billigare, men shoppingen roligare. Hmm. Aja, kanske nöjjer mig med en powernap när jag kommer hem ist om det går för sig och taggar inför vin ikväll. Vi ser väl.

Nu har jag en lång tråkig sysslolös arbetsdag framför mig! Boooooring!

Inga kommentarer: