onsdag 21 oktober 2009

Igår var i stort sätt en värdelös dag. Även fast jag var hos farmor och farfar och hälsade på, och hos pappa och träffa doggiesarna, och att det var en bra kväll även fast jag va dötrött och typ sov hela tiden. På nått sätt så överväger det dåliga det bra.

Verkar inte bli en så mycket bättre dag idag heller. Handen värker som faaan kan jag tala om, så jag är rätt handikappad när jag jobbar just nu. Men det funkar med en hand också, det tar bara lite längre tid. Trumhinnan i högra örat har svullit upp så det värker konstant i örat och huvudet.

Efter jobbet funderar iaf jag på att åka ner till papps och gå ut med voffsarna. Dom verkade uppskatta uppmärksamheten efter dom förhållanden dom levt i hemma hos sin matte. Måste köpa ett koppel till Maja också. (eftersom NÅN tydligen inte har råd med det, men har råd med så fruktansvärt mycket annat). Det hon hade till "koppel" var ett trasigt paraplyfodral. Det är synd om dessa hundar ska ni veta. Men nu kanske det bli bättre ett tag iallafall. Jag är bara glad att dom lever.

Näe, nu ska jag gå och tvätta såret, lägga om det på nytt och börja jobba.. Typ. Efter jag druckit kaffe iaf.

Inga kommentarer: