torsdag 8 oktober 2009

Datorn är fixad - finally. Perfekt eftersom det är torsdag idag, och lite att göra!

I morse tog jag bilen till jobbet.(jaa, ni som har missat det - jag har typ köpt bil, wiihoo). Det tog längre tid att köra än att cykla, men anledningen var att jag tänkte ta mig iväg till teg och träna på lunchen. Har tillochmed lurat med mig Helén och Tove, så det blir nog himla himla kul :)..

Tvätta ikväll, sen ska jag och Vicky ta oss iväg på typ rusta och jysk och grejer.. Ska försöka hitta ett nytt vardagsrumsbord och annat småplock. Det bordet jag har börjar bli så äckligt fult, slitet och trasigt. Är så himla sugen på att göra om. Jag vill ha en ny soffa, jag vill ha en större lägenhet osv, större tv osv osv.. Men det är ju inte gratis, och med tanke på bilen så lär jag inte ha speciellt mycke pengar alls. Måste även införskaffa lite finvin och lite öl till lördagens middags- & fotbollskväll, men det kanske jag gör imorgon ist.

Annas avskedsfest på fredag, får se om jag orkar fara dit :p. Eller, jag går nog ner dit men får se om jag följer med ut eller inte. Beror alldeles på ekonomin.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Oj!
Grattis till bilen gumman!
Kanske du kommer oftare och hälsar på uppe på Tomtebo *blink blink*

Ninni sa...

har du köpt bil :D vad har du köpt? :) jag är också i ny bilsvängarna, vi får fara ut å ragga :) skrattar