söndag 4 september 2011

Det är söndag, vilket innebär att det är världens sämsta dag. Trots att jag faktiskt hann bli nykter innan jag kom hem igår och för en gångs skull inte mådde piss när jag vakna, så är söndagar fortfarande söndagar. Sett tre filmer, gråtit, haft ångest, gråtit lite till.

Tack å lov har jag haft ungefär bästa sällskapet hela dagen så det har varit liiite bättre än vanliga söndagar.

Imorgon ska det börjas. Anna, Pernilla och Hanna ska köpa träningskort på TRÄNA med mig. Är så sjukt lycklig över detta så jag vet inte vars jag ska he mig. Åker först med mor på BA sen blir det BP med mina tjejer lite senare.

Älskade älskade AnnaE fyller år också. Åker och firar henne på tisdag, för jag hinner verkligen inte i morgon, eftersom jag kom på att jag ska till tandläkaren kl 16 också. SUCK! Men älskade hjärtat, grattis på DIN dag. Ringer i morgon.

Inga kommentarer: