tisdag 13 september 2011

Försökte somsagt mobilblogga igår. Fick fram hur man kunde skriva text men fan inte hur man kunde lägga upp bilder. Det är ju DET jag längtat efter. Men Anna kommer till mig på jobbet idag och ska ge mig en lektion och förhoppningsvis kunna förklara ;P

Samtidigt som jag satt å pysslade med telefonen typ hela kvällen, bakade jag äver en chokladtårta som jag har med mig till jobbet idag. Blir ju ännu äldre idag, och det var egentligen bara roligt att fylla år när man var liten. :P Bara besvärligt just nu. Speciellt eftersom jag aldrig är hemma på kvällarna, så jag å Anna har bestämt oss föratt slå ihop vårat födelsedagsfika och -fest på samma dag, vilket kommer att bli det 24 eftersom vi åker upp till Sorsele denhär helgen.

Äh, babbel babbel. Ni lär väl märka ifall jag kommer på hur man mobilbloggar. :)

Inga kommentarer: