torsdag 29 september 2011

Jag har alltid varit emot spelet alfapet. Kanske föratt jag va sämst eller föratt jag helt enkelt inte tyckte det var roligt. Men jag är heeelt fast i Wordfeud på telefonen. Kan kolla flera gånger i timmen om det är min tur, eller allmänt bara sitta å planera mitt nästa drag ;)

Mina superrivaler är just nu Anna, Daniel och Pernilla. Jag är kung ibland, och sämst ibland men det som är så bra med dethär spelet är att ingen ser min "dåligaförlorare-sida" .... eller tvärtom, min "dåligavinnare-sida" ;).

Blev dubbelpass på träna ikväll. Helt oplanerat faktiskt. Började med pumpen, men sen var det Combat efteråt och HannaTe vinkade in oss och tyckte vi skulle vara med, så sagt och gjort - ett pass till. Det är så sjukt kul - och JOBBIGT så man dör litegrann i axlarna. Mats har gjort det väldigt bra i veckan som kämpat på hur bra som helst. Han är ju mer en skidåkartyp/cykeltyp, men han gör gruppassen riktigt bra. :) Imorgon är det PSI som gäller, innan lördagen och min vilodag är här. Vill inte vila, jag är inne i ett rus nu. Ett träningsrus. Men man måste vila, har jag hört ;P.

Annars är jag sjukt glad nu förtiden. Kan börja tänka på sånna satans snorungar som bara borde låta en vara ifred och leva sitt liv, men drar fort dom tankarna ifrån mig och tänker ist på allt som gör mig glad.

Helg i morgon. Nyktert och rökfri. Hur ska detta gå? :)

Inga kommentarer: