måndag 26 september 2011

Festen i lördags blev otroligt lyckad, men det har nog aldrig varit så mkt folk hemma hos mig som då. Det var verkligen knökfullt. Trots lite dispyter kring elva nångång, så hade jag så himla roligt. Tillomed på krogen. Fick syna en liten trafikolycka också, så var omringade av både poliser, brandbilar och ambulanser ett tag, och jag är ju så nyfiken så jag va ju "bara tvungen" att få reda på vad som hänt :P

Igår mådde jag dock som jag förtjänade. Fy i fan va pissigt jag mådde på förmiddagen. Kring tre börja jag må bättre - tack å lov, eftersom det vankades kalas på eftermiddagen för världens finaste Ebba som fyllde sju igår. Stortjejjen.:)

En veckas jobb framför mig. Första okt på lördag, pappa blir 50, moster fyller också år, och mitt "nya" liv börjar. Jag och Simon ändra iaf våran deal till att vi får börja dricka på julafton ist för nyår. ;p Däremot ska jag ju föralltid försöka sluta röka. :)

& kom precis på att lillebror blir ARTON ÅR på måndag (om en vecka). Liten blir stor, vilket innebär att jag måste blivit gammal? Fy vad tiden går fort.

Inga kommentarer: