måndag 19 september 2011

Har legat/suttit i soffan ganska exakt 12½ timme nu. Är sjukligt pissless faktiskt. Mår mycket mycket bättre och nu längtar jag typ tills jag får kliva upp å åka till jobbet i morgon. Börjar misstänka att det kanske är det flera år gamla bailysen vi drack i lördags av någon anledning.

Kände mig helt okej när klockan slog fem och jag egentligen skulle åka iväg å träna. Men jag skippade det ändå av mycket övertalning från min mor. Imorgon däremot blir det Combat 17,30 och pumpen efteråt. Jag är övertaggad och jag det känns som att jag har all energi i världen. Men mycket lär väl hinna ändras om jag som vanligt inte får sova något inatt.

Men, i morgon hoppas vi på en frisk Sandra som kan ge hundra på både jobb och träning.




Här mådde jag såhär superbra som man sällan gör.


Jag å två av mina favvotjejer!

Inga kommentarer: