söndag 11 september 2011

Vaknade helt utvilad och "osliten" för en gångs skull. Nyktra helger ftw. Klev upp, drack mitt pulver och åkte ut till morsan. Görel, Jenny, Ebba, Edit och AnnaL kom förbi och fikade och "firade" min födelsedag. (är ju inte förän på Tisdag, men har inte tid att fylla år på vardagar) Åkte tillbaka till stan, extremt taggad för BodyCombat releese 49. Så sjukt roligt pass. Sjukt jobbigt. Jag tänker aldrig att jag är och tränar när jag boxas. Jag tänker på någon jag tycker vääääldigt illa om, och ska "döda" han/hon. Det blir faktiskt liiiiite lättare. Nu har jag suttit hemma och kollat på Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst" på svtplay. Boken var bra, men detta var ännu bättre.

Här kommer det jag fick idag.:



Ny telefon av Mamma och Mats. Äntligen slipper jag min tegelsten från 1800-talet :)

Ni är bäst - det vet ni. Kärlek till er.


Presentkort av moster Görel&Håkan på Stadium på 400 kr.

Träningskläder ska köpas, ohyes! :)


Av mamma och Mats igen. En glasfibernagelfil - Aaawesome! Och ett armband och halsband. Hur nice som helst.


Av moster Görel igen. En rosa ros. :)

Av mamma och Mats igen. Ett nytt duschdraperi. Inte en dag försent.

Behövdes verkligen :)


Av Jenny, Marcus, Ebba och Edit.

Luktar hur gott som helst, och är verkligen behövligt.



Från Edit och Ebba. SÖTUNGAR! :)

Sen va vi ju på Bodycombat. Har litegrann blivit min nya favorit.
Eller, inte favorit. Allt på träna är egentligen favoriter.
Börjar bli svårt att få ihop tärningsscheman.

Inga kommentarer: