tisdag 20 september 2011

En bra dag på jobbet. Det flöt på ordentligt och kl 14 kom världens bästa Hélen och hälsa på med sina guldklimpar till barn. Lille Ruth som bara är någon månad gammal och Tilde som är... 5? eller något sånt :) Jag å Tilde busa runt som tusan (hon ville dock inte fastna på bild riktigt ;P ) och Ruth låg bara å såg söt ut :)

Sen när jag kom hem väntade inte bara räkningar i postfacket för en gångs skull. Utan ett paket från Gotland. Världens bästa Kusin Linda m. familj hade skickat paket. Örhängena var från barnen och dom hade valt dom helt själva. Dom verkar känna mig rätt bra även fast vi inte ses så ofta :)









Nu taggar jag BodyCombat om ganska exakt en timme, sen pumpen efter det. Jag läääängtar till att få klämma ur musklerna på allt dom har ;P Det ska vara svårt att schampoonera håret efteråt. :)

Inga kommentarer: