lördag 10 september 2011

Siktar på en nykter helg i helgen. Var sjukt jävla länge sedan, sen har jag ätit så himla "bra" denhär veckna och tränat fan varje dag. Ett eller två pass. Så jag tänker inte förstöra det med massa alkohol och skräpfyllemat.

Nästa helg åker vi till sorsele och då lär det inte bli så mkt skräpmat iallafall, men lite vin skulle jag tro och sen ska jag å Anna slå ihop våra födelsedagsfester helgen efter det sen kommer oktober och min nyktra tid.

Ska köra nykter okt, nov, dec är det tänkt. Slagit lite vad med Simon (mumme) så vi ska köra dethär tillsammans och förhoppningsvis failar han så jag får mina 2000 kr ;) . Anledningen till att jag ska köra nykter är väl mest att jag ska försöka förlora min övervikt. Alkohol är ju döden emot viktnedgång och om inte annat så är allt skräp man slänger i sig under tiden ett helvete. Sen ska jag försöka sluta röka under tiden också och om jag känner efter en eller två månader att det går hyffsat bra med konditionen och liknande kanske jag drar å åker skatevasan i vinter.

Dethär är iallafall tanken, men hur det kommer gå och inte är ju en annan femma. Men eftersom jag är såpass lättroad så tror jag att vara nykter på fest inte kommer bli något problem :P

Imorgon ska jag ha "släktfika" här hemma hos mamma eftersom jag fyller år på tisdag (fan jobbigt att fylla år). Efter det kl 15.00 ser jag SJUKT mkt fram emot den nya bodycombatreleesen på träna där Liv och HannaTe ska teema. Kommer bli sjukt nice. :)

Inga kommentarer: