torsdag 15 september 2011

Pumpen idag gick bra. Inte dåligt, inte super utan bara bra. Efter passet var det bara att skynda sig hem å fixa kaffe eftersom Anna & Jonas skulle komma förbi en sväng :) Trevligt var det och Anna har alltid så underbara presenter. Sånahär personliga grejer är ju sånt som kommer att hänga med hela livet ut, och det är så himla bra med henne, för vi ses väldigt sällan nuförtiden, men varje gång vi väl ses så känns det som det var igår. Ja ba älskar henne.

Nu borde jag egentligen packa eftersom vi åker iväg kl 11.00 i morgon, men jag tror jag åker en kvart tidigare från jobbet istället och packar då. Oooorkar inte just nu. Hade fan problem att schamponera håret när jag duscha. :P Nu blir det träningsvila fre - lör och om jag hinner hem innan halv sex på söndag så kör vi Pump igen. Blir king.


Inga kommentarer: