torsdag 10 november 2011

Dagen blev inte så hemsk som jag trodde. Myste lite med M mellan jobb och träning. Länge sedan sist så det var himla kul att ses en sväng. :) Combaten gick helt okej. Man kan ju alltid göra allting lite bättre, men det gick helt okej. Morgondagens PSI utgår så det blir pump istället (ANNA, ring mig i morgon!!!!!).

Ser fram emot helgen faktiskt. Åker en sväng till Sikeå på lördag på klinick så det ska bli mysigt att återse gamla kära älsklingar. :)

Sen sånna onda måsten - ta tag i att packa ihop allt i lägenheten. såååå törigt.

& lite humor såhär på kvällskvisten:


Hur man får polisen att komma när man behöver dom:

Björn från Höör i Skåne var på väg att gå och lägga sig när hans fru saatt han hade glömt att släcka ljuset i garaget. Garaget låg i anslutning till huset och Björn hade precis öppnat bakdörren för att gå och släcka när han upptäckte att där var folk i garaget som höll på att plocka till sig av hans grejor. Han ringde polisen och frågade om d...om kunde skicka en polisbil. Polisen svarade att alla bilarna var upptagna och rådde honom till att låsa alla dörrar så skulle de skicka en bil så fort det blev någon ledig. OK , sa Björn, la på telefonen och räknade till trettio. Sen ringde han polisen igen. "Hej, jag ringde nyss om att jag hade tjuvar i mitt garage.Ni behöver inte komma för jag har skjutit dom." Sen la han på. Inom några minuter var 6 polisbilar, en helikopter, en brandbil och två ambulanser på plats. Dom tog tjuvarna på bar gärning. En av poliserna gick bort till Björn och sa:
"Jag tyckte du sa att du hade skjutit dom...?"
Björn sa: "- och jag tyckte du sa att du inte hade några lediga bilar!!

2 kommentarer:

Häni sa...

Hahaha... tydligt exempel på att man alltid ska ljuga för myndigheter ( och sjukvård) om man vill ha hjälp fort! ;)

Anonym sa...

HaHaHa, den va bra Kram mor