onsdag 23 november 2011

Jag vill åka bort. En weekend nånstans, eller en vecka utomlands. Mörkret gör mig deprimerad. Snö, massvis med snö vill jag ha. Jag vill kunna ta fram brädan å åka. Jag är så kräkless på ungefär allt just nu, och jag känner allmänt att dehär inte kommer att bli en bra dag.

Fick träna själv igår dessutom. Utan mina underbara träningskompanjoner. Alltid liiite tråkigare då, men i överigt gick det faktiskt riktigt bra. Åkte hem till obbola efteråt och drack kaffe med mamma å mats som hade finbesök av Keken. Mats och han åker till skåne idag för vildsvinsjakt en vecka framöver. Lite avis är man ju. Precis den semestern jag skulle behöva känns det som. Men nästa år, kanske jag kan följa med :)

Nä, kanske ska ta tag i jobbet en sväng. Först kaffe så jag håller mig vaken.
Tack å adjö

Inga kommentarer: