måndag 21 november 2011

Fredagkväll var det supertrevligt. Pernilla kom hem från sthlm och det festades för fullt (nykter som vanligt för min del). Blev ingen krogutgång utan jag skjussa ner Anton, Pernilla å Thomas på Olles kring 01.15 sen drog jag mig hemåt. Nöjd över kvällen och ont i magen av allt skrattande.

Lördagen blev det en tidig morgon. Ut till vännäs och rida med Annelie och Elin. Plockade upp lite stolp från sommarhagen efteråt och pratade allmänt om allt och ingenting. Hem direkt och försöka få liv i den genomfrusna kroppen föratt sedan bege sig ut till Rickleå på älgfest. Först hängde vi lite hemma hos Pernilla och drog till föreningshuse vid 23 nångång. Styrdans (å ja, jag dansade nykter, haha!) och massa skratt som vanligt med dessa underbara människor. Sånnadär fester är precis my cup of tea. Blandade åldrar gör allting alltid roligare.

Söndagsträningen var tung, men som vanligt hur awesomeroligt som helst innan middag i obbola. Innebandy med Hanna och Sebbe kl 20 sen åkte jag hem.

Ikväll är det yttligare en lång kväll på kursen, men ska dricka kaffe hos farmor och farfar innan det så jag kanske kan hålla mig vaken ;)

Inga kommentarer: