tisdag 15 november 2011

Kursen igår va långt ifrån så "farlig" som jag trodde. Va så galet nervös så jag visste inte vars jag skulle he mig när jag åkte mot studiefrämjandet. Det visade sig att vi bara är en liten grupp på 6 personer. Han sa dock att kursen är värre än att ta körkortet teorimässigt, och praktiskt. Många moment och mycket att lära sig, men jag får hoppas att det går bra. Mats kommer inte att tillåta att jag failar ;)

Annars då? Jag lever just nu i ett totalt kaos. Världens bästa Anna och Hanna hjälpte mig hela eftermiddagen med att packa ihop grejer i kartonger så nu är väggar, bokhyllor, lådor ett totalt eko. Och ändå har vi (jag) inte ens gjort hälften som ska göras. Men jag är så glad att jag har mina finflickor som hjälper mig :) All kärlek till er.

Nyss hemkommen från träningen också. "Nytt" combatprogram (ett gammalt program från förra året som dom gått tillbaka till. #45, och vi är egentligen på #49(?).) så man kände sig hyffsat vilsen. Men det var galet kul.

Nu blir det en dusch, smoothie och sen försöka ta mig isäng i tid.

Inga kommentarer: