fredag 18 november 2011

Igår spelades det bingolotto för fulla muggar. Ett härligt gäng med underbara människor. Alla gick hem med nitlottor, men ack va trevligt vi hade. Träningen gick dock inte alls vidare bra, men det är bara att ta nya tag idag.

Kl 14 kommer det en tjej å ska titta och förhoppningsvis köpa min soffa. Vilket gör att jag måste sluta typ tio i. Stackare mig ;) Sen väntas träning innan det blir superduper middag/fest hos Mikaelsson för världens bästa Pernilla som kommer hem på visit från storschtaaan i helgen :) Kommer bli mycket roligt i guess. :)

Imorgon ska jag ut till hästarna. Har inte varit där på typ ett år, och inte ridit heller sen dess iprincip. Det är galet hur mkt jag saknar hästtiden. (mest min sessa).

Imorgonkväll väntas älghippa i boschen. Kommer bli sjukt spännande ;D

Inga kommentarer: