måndag 7 november 2011

Hemma och tillbaka till verkligheten. Första helgen jag varit i sorsele där det på ett sätt känts skönt att komma hem. Helgen har inte varit den bästa. På morgonen och dagarna har det varit underbart när vi tillbringat tid i skog och mark, men eftermiddagar och kvällar har väl inte varit speciellt toppen. Skulle kunna skriva ingående men jag orkar inte. Skulle ta mig hela dagen att få ut min irritation.

Ska börja packa ihop i lägenheten ikväll tror jag. Eller i morgon. Eller i övermorgon. Jag suuuuger på att hålla mina planer på kvällarna. Blir för lat för mitt eget bästa när jag kommer hem från träningen.

& på tal om träning.... ääääntligen kan jag träna igen (bara lite hosta kvar). Jag måste erkänna att jag har lite (mycket) abstinent efter att inte fått träna på en vecka. Lär väl dessutom få grym träningsvärk.

Inga kommentarer: