söndag 13 november 2011

Orkar inte skriva så mkt om helgen. Den har väl varit mestadels helt okej. Nu är jag hemma hos mamma & "pappa" Mats och firar farsdag med middag. Pappa Ulf behagar inte svara i telefonen så får väl säga grattis till honom någon annandag.

Börjar plugga i morgonkväll. Vilket gör att 17 måndagar framöver missar jag Bodyattacken. Känns sjukt irriterande men får lunchträna på måndagar istället. Lär väl ligga sömnlös hela natten, eftersom jag är sjukt nervös. Vet fan knappt vars jag ska. Inte känna någon alls, men äh. Jag överlever nog. Plugga har aldrig varit min grej riktigt, men får väl se om några år av "ickepluggande" gör att man kanske tycker det funkar hyffsat iallafall.

Skulle egentligen på Combaten ikväll, men ingen va sugen på att haka på så jag sket i det. Ska ju träna måndag - fre hur som helst så det kanske inte gör så mycket. Men ångesten är rätt apladdad hur som.

& om någon tycker det är askul att packa ner grejer i kartonger är man varmt välkommen hem till mig för lite flyttpackning om kvällarna.

Tack å adjö

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med studierna! Du blir nog en bra jägare ska du se!
Kramisar från mostra