onsdag 30 november 2011

Vilket jävla pissväder det är ute. Inte direkt det optimala "varahundvakt"-vädret ;). Men jag gillare ändå. Börjar misstänka att jag inte sovit bra på sista tiden för att jag har känt mig otrygg i lägenheten osv, för de senaste nätterna när jag haft antingen Rally eller Noppe har jag sovit mycket bättre.

Sen är jag halvirriterad föratt jag börjar misstänka att jag har något fel på mina knän. Fy tusan vad ont det gör när jag tränar! Och sen är jag ju så kass så jag kan inte ta det lugnt heller, om jag väl tagit mig dit utan jag kämpar min igenom smärtorna och tar irritationen när jag kommer hem istället.

Ikväll blire spinning 55 med världens bästa Emma F ! Jag har sagt det förr och jag säger det igen - instruktörerna på Träna måste klassas som elit. Finns inget ont att säga om dom. Man känner sig som hemma där (vilket är rätt skönt eftersom man är där iprincip varje dag). Känner man sig på dåligt humör, går du ändå alltid därifrån med ett leende på läpparna.

Näe, nu ska jag hem å ut å promenera med gullenoppe!
Tjing

Inga kommentarer: