söndag 6 april 2008

alive.

Jag har inte dött, eller glömt bort bloggen. Jag har bara inte haft tid att skriva nånting i helgen, so im still alive. hehe. I fredags spelade jag poker, (och denhär gången vann inte jag ett skit) med Timmy, Simon, Micke, André, Marklund och Per. Jag va supernykter medans alla andra satt å söp. Efter pokern drog jag, Timmy, Micke, André och Frida till lottas. Satt där och chillade ett tag. Och sen begav jag mig hemåt.









Igår, åkte jag och Viktor till gräsmyr. Grattade Kia på hennes 40årsdag. (som eg. inte är förrän på onsdag.) Åkte hem kring 16 och började göra mig iordning. Sen till Timmy. Satt där å smådrack med han, Simon, Micke(som drog efter ett tag), Chrille och Frida.
Idag är jag mest sliten och ska lägga mig å glo tv, och där har jag planerat att ligga heeeleste kvällen.

over and out.

Inga kommentarer: