torsdag 24 april 2008

babbel.

Igårkväll tillbringade jag mestadels av tiden i sängen, framför tvn!
Sov litegrann till och från. Pratade i telefon nån timme och såg fotbollen.
Riktigt jävla tråkig kväll, men jag hade ingen bil (eftersom strejken är igång
va mor tvungen att dra in å jobba natt), och det finns inte i min värld att
åka buss nuförtiden. Då skulle jag hellre cykla eller gå in till stan.

8 Dagar kvar tills jag flyttar, och jag har inte ens börjat packa ihop
mina grejer ännu. Eller, jag började gå igenom garderoben för någon
dag sedan, men det resulterade bara i att allt just nu ligger på golvet,
och att jag verkligen måste ta i, föratt få upp rumsdörren. Just nu är
mitt rum ingen miljö jag vill vistas i så ikväll ska ajg gulligulla med Mats
om jag kanske får ta bilen och dra in till stan å träffa folk. :) .

Näe, nu ska jag gå till C-hallen och möta Madde å tjattra lite :)

Inga kommentarer: