måndag 28 april 2008

helhelg.

En hel helg utan dator för min del.
En hel helg med festligheter och trevligt folk.

Fredag.
Travet med Viktor och Norrman.
Viktor drog till bruden efter det, jag och Norrman
drog på "förfest" hos Timmy där även massa annat
folk var. Sedan vart det Oleary´s.

Lördag.
Upp tidigt, göra sig iordning. Viktor hämta mig.
Till Viktor, Rasmus och Hampe. Taxi till travet
med Björne också. Heldag i finvädret med öl och
massa människor. Sedan till stan föratt möta upp
Timmy, Simon, Micke, André, Markus, Jesse m.fl!
Födelsedagsmiddag fär Micke på Oleary´s. Tommi
höll tal. haha. Sedan till Markus föratt efter ett tag
åka vidare till Corona.

Igår. Va Anna hemma hos mig. Det var mysigt.

Jag är fortfarande sliten efter helgen. Illamående som
ett psyk, och det är världens jobbigaste vecka eftersom
allt ska hinna göras innan onsdag som egentligen vi har
till fredag på oss med. stress de lux.

Jag måste börja packa ikv också. Flyttar på fredag. yeah!

Jag lägger upp bilder på bilddagboken ikväll.

Pöss.

Inga kommentarer: