måndag 14 april 2008

Helgen.

Det har egentligen inte hänt spec mycke i helgen.
I fredags hängde jag, timmy å Simon runt i stan, spelade biljard, hälsade på fyllebror osv.
Sen i lördags va jag, mor och Mats på stan, handlade massa grejer till lägenheten. (Jag längtar så grymt tills jag äntligen får flytta.) Sen på kvällen blev det festligheter. Började hos Timmy, sen åkte vi till Micke, sen drog alla därifrån till Ullrik (?) och sedan vidare ut på coverclub. & hur mkt pengar jag gjorde av med, vill jag inte riktigt veta, för jag är alldelels för generös av mig efter några öl. Men överlag så var kvällen helt okej faktiskt.

Igår sov jag heleste dagen och kring 19.00 åkte jag å Häggie och hälsade på Anna och Robin. Himla trevligt faktiskt. Jag & Anna har alltid massor att prata om när vi ses, eftersom det inte är så himla ofta nuförtiden. Jag tycker fruktansvärt mkt om den tjejen - min bästaste vän i alla lägen.

Jag vet inte om jag fortfarande är bakis, eller om jag helt enkelt håller påatt bli sjuk, men nånting konstigt är det. Mitt huvud är alldeles segt och det snurrar till och från. Jag skakar mer än vanligt och fryser jämtjämtjämt.

Ikväll ska jag nog träna om jag mår bättre. Känner att jag har tappat all kondition jag byggt upp på sista tiden, så jag msåte verkligen komma igång igen.

18 dagar kvar - jaag längtar, sjukt mkt.

Du är sjukt fin!

Inga kommentarer: