onsdag 30 april 2008

blondisch.

Valborg idag då.
Vädret är bra (tror jag?) och jag är på bra humör.
Det vankas middag hos Simon med han, Anna, Robin
och Timmy. Kanske nån fler, jag har ingen aning.
Så extremt jävla kul att Anna ska med. Länge sedan
hon hakade på ut, av många anledningar, men ikväll
ska hon iallafall med :) *jippie*.

Allt är färdigpackad förrutom kläderna, sminket och
endel av smyckena. Men detta kommer jag inte kunna
packa förrän imorgonkväll någongång.

Ahjust, jag är ûberblond nu. Var ju somsagt hos Anna
igår och klippte och färgade. Jag är nöjd. Garanterat bättre
att gå till Anna än en frissa som tar typ 1500kr. Igår fick jag
en klippning & färgning för 79kr (hårfärgen). Tack raring.
For även och käkade med hon, Robin och Timmy. Sen några
andra ärenden osv, sen åkte jag hem och glodde fotboll hela
kvällen med Mats. Det är så kul, eftersom vi ALLTID lyckas
hejja på olika lag. & mitt lag lyckas på något sätt, ALLTID vinna. :D!

Äh, nu ska jag gå å dampa på M.. Hon är hemsk.

Inga kommentarer: