onsdag 16 april 2008

skillat.

Imorse lyckades jag med det konstigaste ever.
Jag skulle värma min kaffekopp i micron, och jag tappar koppen på golvet. Grejen är ju att det kan hända precis vem som helst, men jag förstår inte hur det lyckas komma kaffe i taket, på väggarna etc. Det är en gåta som jag nu tänker grubbla på heleste dagen. Kanske ringa in till "våga fråga" i morgon ;p ?!
"- ahhej, jag undrar varför det kommer kaffe i taket om man tappar koppen på golvet.".
Påtal om våga fråga (alltså i rix morronzoo) så skrattade jag och min mor väldigt gott åt det igår. Jag tyckte att mamma kunde ringa in, prata den grövsta bondskan hon kan (typ a la Hasse när han sätter igång ;) ) och fråga hur länge en stund är.
"johej, ja unner. hur läng ä en stunn?"
Och vi kom fram till mer och mer saker som hon skulle säga. Ochj jag kan verkligen se framför mig hur Titti och Roger sitter i sin radiostudio och inte förstår nånting. höhö.

Äh, med min humor tycker man att det var kul. (man kan även ha min mors humor).

Soo , thats it for now. Måste jobba. Orkar inte, men jag måste.

so long suckers.

Inga kommentarer: