onsdag 2 april 2008

panik.

Jag har en vän som fyller ´viktigålder´ inom en snar framtid och jag har iiiingen aning vad jag ska köpa. Fick småpanik alldeles precis, eftersom jag är råkass på att köpa presenter åt folk. Speciellt när man kommer upp i en viss ålder. Fram till 8år är det rätt okej, då kan man typ köpa en docka eller en bil eller något liknande. Men efter det är det himla svårt. Men, det måste göras, så nu ska jag sätta mig ner, och gnugga geniknölarna och försöka komma på något - men först, måste jag in till stan och hämta Mats.

& jag är helt lyrisk, jag älskar denhär dagen allmänt,
men min mamma tycker inte att det är lika kul som jag har jag märkt, men jag är glad, och hoppas verkligen på att inget ska skita sig nu (som det brukar göra för mig).

Puss på dig.

Inga kommentarer: