torsdag 10 april 2008

dumheter

Sent igårkväll började jag kolla igenom lite lådor och så inför flytten, vilket typ va de dummaste jag kunde ha gjort - fast det var kul. Hittade hur mkt grejer som helst från när jag va liten och sånt som jag helt hade glömt bort. Hittade massa festhäften från bröllop, 50års fester etc vilket var rätt skoj att kolla igenom. Anledningen till att det var det dummaste jag kunnat börja med såpass sent, var att när lådorna var tomma, hade allt förflyttat sig till mitt rumsgolv istället och jag hade verkligen ingen ork att börja lägga tillbaka allt igen. Så allt resulterade i att jag slängde det mesta i en svart sopsäck som jag sedan pulade in under sängen tills det blir aktuellt att börja rensa ur rummet på "riktigt". Det är ju ändå 3v kvar innan jag flyttar - och just nu går tiden så extremt j*vla långsamt. Jag längtar så grymt mkt till jag äntligen kan kalla migsjälv "vuxen", tills jag får chansen att visa alla att jag kan klara mig själv osv, vilket många inte tror eftersom jag är såpass bortskämd som jag är. Men jag vet, så väl, att jag kommer att överleva utan problem. Frågan är väl ändå hur mamma och Mats ska klara sig utan en pärla som mig i hemmet?! höhö ;-).

äh, slutsvamlat. Måste gå å märka lite nu. It sucks.

over and out.

Inga kommentarer: