tisdag 15 april 2008

svammel

Igår såg jag hockeyn. Jag är väl en av dom få tjejer som tycker om att kolla på sport? (spec fotboll & hockey, jag räknar inte direkt in balett osv, för det räknar inte jag som en sport). Vissa verkar iaf bli chockad mer eller mindre när jag säger att jag ser fotboll/hockey på tv osv, men, ni som känner mig vet juh att jag inte riktigt är som alla andra, och det ser inte jag som något negativt alls. Jag längtar tills hockey-vm drar igång, och sedan efter det fotbolls-em. Det kommer nog att bli toppenkvällar med tanke påatt mina kära vänner också ska kolla :)(tror/hoppas jag) . + att jag kommer att bo i MIN lgh, så jag kan göra exakt vad ajg vill! (öl, hockey/fotboll, goda vänner). nämen skämt å sida, nu svammlar jag bara.

Men iaf, matchen igår va ruggit bra. Det var väl egentligen det jag ville komma fram till.

Back to work

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske är genetiskt...? Både jag och syrran gillar sport (även om jag har lite svårt för en del motorsport)- och vi vet ju hur Linda är, särskilt när det gäller ett visst hockeylag ;-)
Och grattis till lägenheten!! Var ligger den? Kvm? Annat som är värt att veta?

Sandra sa...

haha, jaa precis. det måste vara något som ligger i släkten på ett eller annat sätt. :)

Tack så mycket, känns riktigt bra faktiskt. Den ligger på lilljansberget, typ bakom berghem såatt säga. Nybyggt och allt ;). Det är en 1a på 43,2 Kvm. Allt känns riktigt bra faktisk :), nära till jobbet och alla vänner, och nära stan. Allt kanonbra! ^^ Lär väl kanske lägga upp bilder när jag flyttat in :P