torsdag 24 april 2008

kusinbarn.

Jag har många kusiner.
Väldigt många av dom har fått barn eller ska snart få.
Det resulterar i att jag har sjukt många kusinbarn och
eftersom jag älskar barn så blir jag sååå glad.
(inte föratt jag kanske träffar dom så ofta, men att bara
veta att dom finns där gör mig glad). Hursomhelst.

Grattis Maria....! ( 24/4)
Grattis Nina..... igen! ( 17/4 ) (?)
:D :D :D :D !!


( & Maria, nu är det bara du skaffar en hemsida/blogg
så man får följa er också... :).. )


--


Idag har varit en bra dag. Jobbet har funkar hyffsat.
Jag har träffat Madde. Jag, mamma och Timmy var
på jysk och jag köpte llite grejer till lghen. Jag och
Timmy har spelat biljard. Och gullegrisen Hägge hämtade
mig i stan och körde hem mig. Jag har varit på bra humör
även fast jag är sjukt trött och mest går omkring och tänker
att jag snart flyttar. Snart sätter hockey VM igång, och efter
det fotbolls EM. Jag känner på mig att det kommer att bli
en bra tid framöver. Jag klagar inte på något just nu, jag älskar
mitt liv, mina vänner, min familj och allt som har med mig och
mitt liv att göra.



Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Något blir det säkert... måste bara landa först ;-)