tisdag 13 maj 2008

försovning.

Igår skruvade vi ihop alla möbler jag köpte
på IKEA i söndags. Allting vart verkligen
kanonbra. Bara tavlorna som ska sättas upp
och gardinerna i köket, sen är allt sågottsom
klart.

Har även insett att det kommer dröja med internet.
Jag känner inget behov av det hemma just nu.
Men innan sommar så ska jag ha fixat det.

Så, jag ska ta lite kort med mobilen på lägenheten
och lägga in dom på jobbdatorn tvärt, så kan jag
ju lägga upp 1 bild eller 2 kanske i morgon eller så.
Får se om jag ens kommer ihåg det, men jag ska göra
mitt bästa :) .


---


Annars är jag mest sämst i världen också.
Vaknade kl halv 9 i morse av att Jenny från
jobbet ringde och frågade vart jag var.
FUCK, jag hade försovit mig. Det visade sig att när
jag skulle ställa klockan i gårkväll hade jag inte ställt
den på 05.50 utan på 08,50. (5an och 8an är ju såååå
nära varandra, hehe) Min telefon är sämst och gör
typ som denvill hela tiden.

Ingen som vill ge mig en ny? .. :D hehe.


Ikväll ska Rasmus och Viktor komma till mig
och äta middag och umgås. Det ska bli trevligt.

Inga kommentarer: