måndag 12 maj 2008

heelgen.

Helgen har väl varit sisådär men mestadels helt okej!

Fredag skulle vi grilla. Det började med att vi alla satt hos mig ett tag.
Tog väl typ 2 - 3 timmar innan vi kom överens om vars vi skulle vara,
sedan yttligare 1 timme innan vi fick upp elden, men tillsist så vart
allt helt ok. Allt slutade hursomhelst med efterfest hos Micke ända in
på småtimmarna, typ som vanligt..

Lördagen började jag leva kring 15.00. Snabbt hoppa in i duschen
föratt invänta Timmy och Simon. Sedan ner på stan föratt spela
fotboll. Jag satt mest och kollade på medans den andra drösen med
folk, där jag typ knappt vet vilka hälften var, kämpade som attans.

Sedan blev det hockey typ. Första delen såg jag hemma, sedan sista
perioden hos Markus med resten. 5 jävla sekunder och Sverige
förlorade. Jag har fortfarande inte riktigt smält det, men det var en
skön seger inatt iallafall! ^^ ..

Igår, åkte jag, Anna, mor och Mats till IKEA iallafall. Inhandlade sjukt
mkt möbler osv till lghen. Trött och sliten var jag när jag komme hem
och vi hade burit upp allting..

I veckan ska jag iallafall försöka fixa dedär jävla internetet. Men jag är
alldeles för lat föratt ta mig ner på stan. Ska ringa dit å höra hur det funkar
osv, sen kanske, kanske, kanske, det fixar sig i veckan. Men ajg känner inte
riktigt att jag behöver internet ännu. Rätt skönt att vara utan det ett tag.
+ att jag kan sitta rätt mkt på jobbet om jag har tid.

aja, tid är väl kanske inte något jag har egentligen, men mina fötter värker
och magen krampar så jag va tvungen att sätta mig ner ett tag.
Men, det lilla stunden är över. Jobbet väntar. See ya.
puss

Inga kommentarer: