onsdag 28 maj 2008

T3&Siepen

Igår va H-O förbi och verkligen fixade min dator,
men inget internet ännu. Eftersom jag fått höra att
kommunicera suger pung så väntar jag hellre till 9e
juni då T3 kommer att funka även på L-berget.
Jag har klarat mig 4v utan internet hemma, så jag
klarar nog ca 2v till, förhoppningsvis. hehe.

Igår kikade Viktor förbi, det var trevligt. Satt på ballkongen
och drack en kall öl i solskenet. Mumma. Sen kom Timmy
och Simon och då gick vi och kollade vad det var som levde
om så frutkansvärt på univeristetsområdet.
Det visade sig vara Vårruset, och allt slutade precis när vi kom
dit. Peter siepen hade knallgröna råtajta byxor och stod och
vickade på höfterna. Jag skrattade lite sådär lagomt tyst för
mig själv. Han är inte snygg för fem öre, men vältränad nanting.


Satt ute i solen på lunchen. Det är riktigt kanonväder
ute. I like it. Hoppas det är bra väder på fredag också.
Då är jag ledig och ska hejja fram brors lag på yran.
Har visst råkat säga att jag ska stå med "pommpomms",
lättklädd och sjunga hejjarramsor, men alla som känner
mig vet att det inte kommer att hända. Nog kanske jag
sitter och halvsjunger någon ramsa men det lär nog bli
såatt ingen annan hör isf. Simon är också ledig på fredag
så jag ska höra med honom om han aknske är sugen att
haka på, eftersom jag har grym fobi föratt visa mig i en
folkmassa ensam. Jag har fobi för 2 saker.
1. Spindlar, stora som små.
2. Vistas ensam bland massa folk.
Intressant vetande.... NOT!

Inga kommentarer: