torsdag 22 maj 2008

Ris&Ros

Jag skulle ju försöka fixa internet igår.
Som ni kanske förstår, så gick det åt helvete.
& mitt ´braiga´ humör försvann på köpet.
Skulle ringa dendär förbannade "kundtjänsten"
och be om hjälp, och jag kommer till, vi kallar honom
Harry. Harry lät som en äldre pervers man, och inte
nog med det, så var han den mest otrevliga människa jag
någonsin har pratat med i telefonen.
Hur kan en sådan människa med sådan "bemötning" mot
kunder få ha kvar sitt jobb? Det är för mig en gåta.
Ska man jobba med folk, så kan man väl åtminnstonne
försöka vara trevlig. Dagens ris går alltså till Harry.

Allt slutade iallafall med att jag inte ens kunde starta min
dator överhuvudtaget.

-

Annars har denhär dagen varit hur bra som helst.
Jag gillar mitt jobb extra mycket när det är så härliga
människor man jobbar med ibland. Allt blir mycket
roligare då. Dagens ros går därför till Annelie.

-

Ikv ska jag tvätta, jag hatar att tvätta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAaa, den där Harry förtjänar ett ordentligt kok stryk med ris ! Så dumt att bemöta dig på det viset! Det är bra att du säger ifrån ! ! När jag städade "lillstugan" så hittade jag en magnet som är din...på den stod det KVINNOR KAN.
Kul också att höra att dina arbetskompisar rosas !!
Kram
K

Anonym sa...

vet du? du är så vaninnigt bra och fin på alla sätt och vis. jag tycker nästan att den där rosen borde gå till dig. min ros går till dig. det var sweet att snicksnacka lite där efter jobbet. me like. kanske kanske att vi får en liten abba nu i helgen/början på nästa vecka. en till hund alltså. lyckligt!!