måndag 19 maj 2008

nya maskinen.

Nya diskmaskinen på jobbet är monterad och körklar.
Otroligt skönt. Rätt spejsad maskin också med glasdörrar osv.

I fredas umgicks jag med goda vänner på Olearys och kollade
hockeyn, och efter det drog jag och Simon på efterfest hos
Micke. Typ som vanligt. hehe. Riktigt bra kväll faktiskt. :)

Igår kom några från den tjocka släkten på besök och åt
smörgåstårta. Ebba hoppade glatt i min säng typ hela tiden
och Edit trodde att tavlan på väggen var min mor. Men
icke sanicke. hehe. Sen på kvälln komme Simon och Timmy
förbi. Käkade upp resten av smörgåstårtan. Såg hockeyfinalen,
gick över till Simon, skruvade lite i hans soffa (jag tittade mest
på och var ett irritationsobjekt tror jag) och sen gick jag hem
och bröjade läsa en bok. Inse... Jag, läsa en bok, en vanlig kväll.
Det har nog aldrig hänt. Om jag läser, gör jag det på jobbet.
Men boken var så oerhört ledsam/deppande/irriterande och
gjorde mig mest förbannad. Jag kunde inte sluta läsa, förän jag
insåg att klockan närmade sig 02 och jag skulle upp 05.45.

Fan va jag svammlar. So long suckers!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bok läste du? Pappa tyckte att du har fått det jättefint i lägenheten !!
Jag längtar tills jag får se den...och är porträttet Audry Hepburn, så tycker jag att din mamma ska känna sig smickrad !!.
Den 24 så är du välkommen till Ramaffären vid halvåttatiden på lite rostbiff, potatissallad och vitt vin. Jag hoppas att vi ses då.....
Kia

Sandra sa...

"Bakom stängda dörrar" heter den. Helt galen bok. Du måste läsa den!

Jag ska se om jag kanske kan kika förbi. Skulle vara mysigt. På lördag alltså? Jag hör av mig.