fredag 16 maj 2008

Hockey.

Ikv är det gratis inträde på O´learys.
Jag vill dit och kolla på hockeyn. Skulle
vara sååå nice. Ringde Timmy och han skulle
försöka tagga de andra. Tillochmed Anna
skulle med eventuellt, och allt blir alltid liiiite
bättre när hon är med. Då har jag någon att
snacka skit om fula människor med :D hehe..

Om 1 timme tänker jag stämpla ut. Ska till banken
och fixa lite med mor och Mats. Sen flyttar Simon
idag också, granne med mig och Timmy typ. Så
jag ska kolla om han kanske behöver någon hjälp
eller nått. Det är rätt kul att alla vi tre bor grannar
med varandra. hehe.

Aja, Nu taggar jag vin och hockey med mina kära
vänner ikväll. Jag hoppas Sverige vinner men jag
vet nästan att dom inte kommer göra det. Och
absolut inte om dom spelar som förra matchen.

Sen om nu Sverige skulle vinna, hoppas jag att Finland
vinner, så det blir Sverige/Finland i finalen.
Skulle vara hur underbart som helst.

näe, nu ska vi gå å köpa fika.

Ses på måndag. See ya!

puss.

Inga kommentarer: