måndag 5 maj 2008

Helgen.

Helgen har varit toppen.

I lördags kring 12.00 åkte jag, Anna, Robin(pyz), Simon
Hägge, Jon, Robin, Kim och Matte till Piteå och skulle
på nå bilutställning å grejs. När vi kom fram ahde allt slutat
men dfet skulle vara streetrace kring 19.00. Vi köpte massa
engångsgrillar, kött, potatissallad och drog iväg till nån
grillplats och satt i solen käkade gott och hade det
hur underbart som helst.

Begav oss 4 mil söderut mot Fällfors, körde fel fel fel, för långt osv.
Men tillsist hittade vi streetracet. ´Dock var det ca 1 meter snö på sidan
av vägen, vilket ingen hade kunnat tro, så det vart kallt om fossingarna.
Anyhow, vi ahde det skittrevligt.

Väl hemma i Umeå kring 00.00 skulle det vara blackrace, som dock
inte blev av, så jag & Simon åkte till Tommi föratt sedan hämta upp
Micke, Marcus, Sofie och Erika (?). Drog till Micke och satt å festade
där till småtimmarna och kring 06.00 begav jag mig hemåt och slockande
direkt jag komme hem.

Igår va jag å handlade maat för massa pengar. Fick lite småångest efteråt
men nu finns det iaf mkt mkt mat hemma :) höhö. Såg hockeyn med Timmy.
Sen gick jag hem och slockna dirket. Helt galet va trött jag var.

När jag skaffar internet hemma tänkte jag ta lite kort på lghen och
lägga ut ifall någon skulle vara intreserad. höhö.

puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, bilder vill vi se! Nyfiken.