torsdag 15 maj 2008

a-kassan.

Fick precis veta av Elisabeth att a-kassan ska sänka
sin inkomst från typ 345 kr till 175 kr. Hur undebart
som helst. Det ger ju iaf drygt 100kr mer till mig varje
månad, och det är ändå mkt pengar.

--

Ikv ska min nyblivna 20åriga vän komma till mig
och fika, eventuellt äta middag också.
Det ska bli skitmysigt. Länge sedan jag träffade henne.
puss påre!

--

Jag har lite ångest över helgen.
Imorgon vill Ninni att jag ska med dom ut på X3M,
men jag vet inte riktigt. För det första så är jag så
äckligt less på det stället och undviker det helst, och
för det andra så spelar Sverige semifinalen mot Kanada
kl 23.00. Dom kommer förlora stenhårt om dom spelar
som dom gjorde igår, men jag vill ändå se matchen.
Så, jag vet inte riktigt. Kanska är med på förfesten och
sedan när dom drar ut åker jag hem eller till något annat
hockeyfan och glor på matchen. Meeeeeen, mkt kan ändras.
Kanske för en gångs skull kan bli en kul kväll på krogen men
det vet man ju inte förän man varit där.

--

äh, ska kanske byta om och börja dra mig hemåt. Det blåser
is ute och jag har ingen jacka. Jag är sämst. Aja.

pussba.

Inga kommentarer: