fredag 23 maj 2008

usch.

Imorse spydde jag som en gris.
Idag har jag, för första gången på många
månader varit hemma från jobbet. Jag
fick ångest. Jag hatar att måsta vara hemma.
Det känns så fel. Men jag kände att det kanske
inte var så bra att fara dit med tanke på
omständigheterna. Nu mår jag bättre. Men ändå
inte 100% bra. Men jag tar det lugnt ikv.
Det va länge sedan sist, men ändå.
Hemma från jobbet = inte dra igång nå
supande på kvällen, oavsett vad.
Jag umgås med folket och är nykter, sen när
dom drar ut, åker jag hem. Bara föratt jag ska
må bra imorgon!..

--

Imorgon äre kulturnatta, då ska jag vara frisk
som en nötkärna och ha kul. Oavsett vad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dig !
Det är aldrig kul att spy...man får liksom så ont i magen då....Men idag är du en nötkärna, visst ?
Vi tycker synd om dig
Kram Kia å Pappa