fredag 9 maj 2008

sol.

Middagen igår va hur mysig som helst.
Bakade kladdkaka till efterrätt också :)
gööööööda! ^^ .
Tvättade också. Trodde det skulle va avancerat
med tanke på "tvättkortet", men det var hur
simpelt som helst. och tur va väl det. hehe.

..

Har suttit ute i solen mellan ca 10.-00 och 13.00.
Hur underbart som helst. Har inte haft mkt alls
att göra på jobbet heller idag, så det har funnits all
tid i världen att sitta ute, läsa skvallertidningar och
dricka kaffe. Jag har nog blivit en aning brunare
faktiskt ^^ . (eller röd eller nå).

Ikväll äre middag på norrlandsoperan med mor, Mats,
Umefjords och wahlströms. Fira mostras födelsedag :).
Efter det åker jasg vidare till "gänget" och grillar. Sitta
ute i solen iaf, dricka en öl eller 2 också! Wounderbart!

Synd att solen försvunnit från balkongen nu. Annars hade
jag kunnat steka ända tills jag slutar. höhö.
Jag har ett rätt soft jobb ibland! ;-)

Eftersom jag inte har något internet hemma lär det väl
inte bli någon bloggning i helgen. Så see ya on monday.

Trevlig helg, sup å svälj.

Inga kommentarer: