tisdag 9 december 2008

akuten.

Helgen som var har väl varit bland de sämsta på länge.
Fredagen va inte direkt partytaggen på g. Började inte ens
bli liiite taggad förrän kanske kring 22-23 nångång. Hakade
ändå på Timmy, Per och Danne till x3m.

Lördagen spelade vi buzz hos Simon. Rätt skoj just då.
Sen mest bara massa tråkigheter. Massa bråk hit och dit,
nån öl på pipes och sen spenderade jag ett X antal timmar
på akuten men min kära bror och Oskar. Hade först tänkt
lägga upp bilder på hur dom såg ut, men inser att det är jävligt
äckliga bilder så jag låter bli. Men... Efter att en otrolig skämtsam
och glad Rasmus fått 22 stygn i bakhuvudet och skämtat samtidigt
som han blev sydd insåg jag att det var rätt lugnt. Nog föratt han
till 90% fått en kraftig hjärnskakning och att min mor (som är
narkossyster) tycker att han borde fått ligga kvar över natten.
Jag kan inte annat än att hålla med. Oskar hade lite mer "tur" än
Rasmus dock. "Endast" 5-6 stygn men då fick han ett rejält uppsvullet
ansikte istället. Att man alltid ska måsta oroa sig för dessa pojkar !
Snart händer det väl något riktigt allvarligt med någon som man står
riktigt nära. och då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Nästa onsdag kommer jag iaf inte vara blond länge.
Så nu vet alla det!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Oh my!
Ska du bli brunett igen ;)