torsdag 11 december 2008

Idag är jag på smådåligt humör. Eller, egentligen inte. Men omkring vissa på dagarna känner jag bara hur humöret sjuker till botten. Utan Sofia vet jag inte vad jag skulle gjort. Vaknade i morse och trodde att det var fredag. Insåg deppen när jag kom fram till att det bara var torsdag vilket innebär att jag måste upp tidigt i morgon också. Jag hatar verkligen att kliva upp på morgonen. Jag skulle vilja kunna jobba natt här. Sova på dagarna och typ börja jobba kring 00 och sen sluta när alla andra börjar. Själv, på jobbet, hela tiden, inse hur underbart det skulle vara.

Men, nu ska jag strax gå iväg och jobba lite. Sen blir det duscha och fixa iordning inför en stadsrunda på stan och köpa de sista julklapparna och sedan mysfika och snacka lite skit. Blir nog bra. Middag och vin/cider/öl hos Pernilla senare på kvällen. det behövs-

Inga kommentarer: