torsdag 11 december 2008

stadsrunda.

Pernilla&jag för något år sedan:)

Är hos Pernilla nu. Just hemkommen från en någon timmes stadsvandring. Det ända jag skulle köpa var julklappar. Men jag och Pernilla suger verkligen på att inte köpa något åt oss själva. Resulterade i 2 julklappar, en sjal till mig själv, ett "mobilskydd" till mig själv, doftgrejs till lägenheten, tesil och mkt annat. Dricka en usel kall äcklig latte hann vi också med.


Nu väntar vi på att Pernillas syster ska sluta jobba, sen ska Pörni bju på fläskfilé med nå mouse till. Det lät gott. Till det blir det lite vin och cider. Jag tror denna kväll kan bli supeeer! Precis som alla andra kvällar med Pernilla. Dom börjar, är och slutar alltid bra.
Helt enkelt; jag tycker om den tjejen!
<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, se så fin du är i mörkt hår (dock inte svart). Du var ju lik Hannah Graaf på den bilden.
Hoppas du får en bra helg och sköt om dig.
Kram från mostra

Pernilla sa...

Tack för en supermysig kväll raring!
Jag hade tänkt ringa idag men jag sov bort hela dagen...
Vi får inte vänta så länge tills vi gör om det här ;)