tisdag 2 december 2008

makaronregn.

Igår va en fruktansvärd dag för mig, men så mkt som jag skratta på kvällen har jag nog inte gjort på länge. Micke skulle göra käk, han skulle ta ner makaronerna från skåpet, men det han inte riktigt förstog va att paketet redan var öppet. Öppet men dock småckfullt. Det hela resulterade i att heeeela makaronpaketet åker ut över golvet. Och det va myyycke. Jag skrattade, skrattade och skrattade lite till. Okej, ni tycker säkert inte att det låter kul alls.. Jag tror att detta är just en sånt "moment" som måste upplevas föratt man ska tycka att det är kul. Hursomhelst. Jag tog en bild, men man ser inte ens hur det ser ut.. Dålig kvalla som fasiken. Meeen, jag vet exakt hur det såg ut, och jag looovar er.. Det var fruktansvärt kul.


1 kommentar:

Pernilla sa...

Jag gjorde en liknaden grej igår, fast med hundfodret!
Det låg en HÖG med hundmat på min köksmatta :D
När bakar vi pepparkakor tillsammans?
Call me ;)