måndag 15 december 2008

helgen.

Idag är jag nog slitnare än slitnast. Har verkligen inte kunnat sova för fem öre. Känns som jag varit vaken flera dygn. Tjejkvällen i lördags var hur mys som helst. Tillsist var det bara Jag anna och Ninni kvar. Robin hade Benjamin och det gick jättebra så Anna följde med oss ut på krogen. Det var verkligen hur kul som helst eftersom det var ca 1 år sedan hon var ute sist. Jag och Anna shottade jäger, vilket vi nog skulle låtit bli. Pga halkan som är ute, är mina knän blåa och händer såriga och gör ont. Men, jag får ju faktiskt bara skylla mig själv. Är det halkigt måste man faktiskt gå försiktigt. haha. Väl hemma hade det tydligen tagit typ några minuter innan jag ens fick upp ytterdörren. haha.

Är typ nervös inför onsdag också. Jag vet inte om jag kommer våga bli brunett igen. Får se hur det känns på då. Men jag ska försöka våga. haha. För mina kära släktningars skull som hate my blond hair. haha.

aja, tillbaka till jobbet och fösöka tagga upp mig inför träningen ikväll. Yeah.

1 kommentar:

Unknown sa...

Klart du ska bli brunett! Jag har visserligen inget emot ditt blonda hår men brunt är alltid fint :-)
Och omväxling förnöjer som du vet!