tisdag 23 december 2008

samvetet.

Jag har så sjukt dåligt samvete.
Kylskåpsdörren är täckt av massor av julkort
från släkt och vänner. Och hur många har jag skickat?
- noll.

Hela hösten har jag tänkt att jag verkligen ska skicka iväg
massa julkort till folk jag tycker om. Men december månad
vart en dyr sådan och pengarna försvann fortare än nånsin
vilket innebär att jag inte hade/har råd att köpa korten.

Mitt dåliga samvete sätter in och jag mår verkligen inte bra
över att jag inte fick iväg några kort. Jag får skicka dubbla
nästa år :).
Men tusen tusen tack alla ni som skickade till mig!! Jag blir
rörd till tårar. Ni är underbara.

Igår hade jag tomteluva på träningen. Det var varmt.
Igår efter träningen tvättade jag den.
Idag bär jag den på jobbet.
Sofia "hade ingen" men Anna har med sig.
Dethär blir nog en bra dag tror jag.

Inga kommentarer: