tisdag 30 december 2008

baskit.

Från och med nu ska jag sluta lyssna på vad folk säger till mig/råder mig till angående vissa saker. Jag förstår inte ens att jag lyssnat?! Det är ju bara sjukt. Jag gör precis hur jag vill och antingen får folk acceptera det eller skita i det helt enkelt. Folk säger kanske såhär föratt dom tänker på mitt eget bästa, men vem om inte jag vet vad mitt bästa är, om inte jag? Jag säger som L.W - " du har ett ansvar i livet, att älska dig själv, så gott du kan". Nog föratt jag har grymma problem med att verkligen tycka bra om mig själv, men hädanefter ska jag nog försöka. En vän sa för inte så länge sedan att man mår så mkt bättre då. Om man åtminnstonne kan acceptera sig själv.

-

Igår var iaf jag och Pernilla och vandrade på stan. Tack för sällskapet raring :) Fixade det nya SIM-kortet till telefonen, köpte nyårkläderna och nyårsskumpan. Det ända som saknas just nu är raketerna och planer inför kvällen, men det ska jag och mina dearest brothers snacka om idag :). Jag hoppas på en bra nyår iaf.

Ikväll ska jag tvätta, sen bara ligga och dega och sova hela kvällen. Det har inte blivit mkt sömn de sista nätterna. Kanske föratt jag varit sjuk? Eller så har jag helt enkelt inte varit trött. Men som jag känner nu var det nog pga sjukdom eftersom jag knappt kan hålla uppe ögonen just nu.

Känner mig bättre idag faktiskt. Ska försöka äta något på lunchen eftersom jag inte ätit på ca 1-2 dagar. Sjutk konstigt att jag inte typ hungrar ihjäl.

Nu väntar vätska i form av kaffe. Anna sitt å tjata om datorn så hon ska väl få den. hehe.

2 kommentarer:

Anna sa...

haha inte tjata väl jag! :P men du fick ju en mandarinklyfta så alldeles hemsk kan jag ju inte va?! ;)

Sandra sa...

fick och fick.. Jag snodde den!!! :)