lördag 20 december 2008

minijul

Tack för alla fina komentarer gällande håret. Nu när jag vant mig är jag verkligen supernöjd.

Gårdagen tillbringades på två våningar. En supertrevlig kväll med trevligt folk. Kareoke och tjatter.

Ikväll tänker jag vara nykter. Är hos mamma och Mats nu. Vi ska ha "lilla julafton". Men vi dissar julbordet och ska äta tacos istället eftersom jag inte tycker om julbord. Anna, Robin och Benjamin kommer också hit och ska äta och öppna paket! :) Sen ska jag hem och tillbringa kvällen framför tvn och om jag orkar borde jag städa och diska.Väldigt tveksamt att jag kommer att göra det. Tänkte dessutom kanske åka förbi nån affär påvägen hem å köpa godis eller nått. Får se. Imorgon ska jag jobba. 08,00 ska jag senast inbefinna mig där. Jag taggar inte. Söndagar är heliga för mig. Då ska jag bara ligga framför tvn i soffan och inte röra mig mer än vad jag verkligen måste. Och att jobba i morgon innebär att jag måste gå isäng tidigt. Hur detta ska gå får vi se. Jag hjoppas bara Micke är tyst när han kommer hem på fyllan inatt. Jag är tveksam till att detta kommer att gå men jag kan ju iaf hoppas! haha.

Näe, nu tycker Mats att jag är osocial vilket jag också är. Ska gå och typ... fira jul?

Btw, GRÄSET är grönt utanför fönstret just nu. Kul va?!

Inga kommentarer: