söndag 22 mars 2009

Anna och spaden


Igår hos ninni hittade anna en spade. Sen gick hon omkring med den som en annan skogshuggare. Anna är så himla söt! Idag har det varit en effektiv dag. Klev upp strax innan sju och sen har det varit full rulle. Hästar skulle ha mat, lastas, köras till vännäs, visas på hingstvisningen som min tremening ordnat. (Man blir som stolt över släkten ibland;)) har precis satt mig och känner verkligen hur trött och sliten man är. Ska försöka ta mig hemåt snart men det lutar åt att åka med bror efter hans fotbollsträning i husum. Så rätt sent med andra ord. Men jag kan tala om att jag nog kommer somna direkt jag kommer hem, eller något sådant.. Trött som ett as är jag iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

blir det träning idag sandra? :)

Sandra sa...

Självklart självklart. Det ända jag ser fram emot på måndagar! Ses vi där?